الشاعرهادی الامغیطی(البوغبیش)هات/ودّوا
هاذه گلبی الشب یناهی ودّوا
وهاذه عگلی السکن بیده ودّوا
انه مجروح ابودادک ودّوا
بیدک انته وعادریضلی الحیات
الشاعرهادی الامغیطی
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 20:58 توسط هادی الامغیطی(البوغبیش)
|
بسم الله الرحمن الرحیم الهم صلی وسلم علی نبینا محمد وال بیته الطیبین الطاهرین واجعلنا من شیعتهم المخلصین؛؛؛؛